500-podjetnic-jan-macarol

Jan Macarol – “Strast – pot do najboljših rezultatov”

27. februar, 2019

Gostja VROČEGA KAVČA na 500 podjetnic 2019:


Jan Macarol – svet komuniciranja je že spremenjen

Ustvarjalec vsebin, urednik in specialist za družbene medije

“Strast do tega kar počneš, pripelje do najboljših možnih rezultatov.”

Kdo je Jan Macarol?

Je digitalni nomad, ustvarjalec zgodb in vsebine, raziskovalec in nekdo, ki strastno gleda v prihodnost in se veseli njenih izzivov. V svoji karieri je spoznal vse strani oglaševalskega trikotnika in bil hkrati pionir na področju družbenih medijev, saj je ustvarjal največje slovensko družabno omrežje GenSpot.com. Izjemno ga veseli predajanje izkušenj in znanja mladim, zato je postal predavatelj. Ker se ne zna zadržati, velikokrat pove stvari brez dlake na jeziku, kar pa mnogi štejejo kot eno njegovih odličnih lastnosti.

 

Kako se je začela njegova podjetniška pot?

Zase pove, da je podjetnik tudi zato, ker se je podjetništva učil v družinskem podjetju in s tem bil vzgojen v podjetniško kulturo, a je kljub domačemu podjetju, zelo kmalu začutil klic po popolnoma samostojni podjetniški poti, po kateri hodi že zadnjih 18 let. Slednja je bila vselej prepletena z ustvarjanjem v komunikacijskem spletu. Imel je eno prvih specializiranih agencij za digitalni marketing, a se je kljub temu vselej loteval celovitejših komunikacijskih pristopov.

Leta 2005 je zasnoval in soustvarjal največje družbeno omrežje v SlovenijiGenSpot.com, ki je na dnevni ravni gostilo tudi do 50.000 različnih uporabnikov in ustvarjalcev video vsebin. Že takrat je to predstavljajo platformo zelo podobno današnjemu Facebooku. Leta 2007 se je spopadel z digitalnim PR-jem.

Na družabnih omrežjih je vzpostavil komuniciranje največjih blagovnih znamk in v takrat še zelo nestabilnem okolju družbenih medijev poskrbel za njihovo pojavnost. Leta 2011 je za Belgijsko podjetje Roularta Media Gorup (največji založnik iskanih medijev) razvil spletna mesta za medijske projekte in leta 2013 enega izmed njih – City Magazine Slovenija vzel za svoj osebni izziv. Postal je odgovorni urednik največjega slovenskega brezplačnika za sodoben življenjski slog in se preizkusil tako v tradicionalnem medijskem svetu, kot tudi solastništvom podjetja. A kaj kmalu je začutil klic sprememb okolja in medijskega sveta. Ustanovil je agencijo za vplivnosti marketing – Reformabit d.o.o. in s tem žele ujeti in razumeti trend vplivnostnega marketinga. Njegovi naročniki so med drugim HBO, Milka, Henkel in ostale velike blagovne znamke.  Ker je praktik in želi stvari razumeti in hkrati živeti se je odločil da postane vloger in začel ustvarjati video vsebine, ki dosegajo v povprečju 45.000 Slovencev z vsako posamezno objavo.  Zaveda se, da je izzivov še veliko, zato že skrbno kuje načrte za ne tako oddaljeno prihodnost.

 

Po srcu strasten

Janov vodilni moto je strast do tega kar počne. Slednja lahko vsakega posameznika pripelje do najboljših možnih rezultatov. Meni, da je strast celo pomembnejša od talenta. Tudi zato je veliko dosežkov tudi v svojem življenju dosegal s strastjo do dela. Je prejemnik številnih nagrad iz področja oblikovanja digitalnih medijev (PCPRESS za najboljšo spletno stran Srbija, 2x NETKO, 1x IZIDR, 1x FESTIVALMAGDALENA). Kljub temu, da je njegova prva ljubezen oblikovanje, ga v življenju vleče veliko interesov. Verjame, da se lahko vsakdo nauči vsega in to počne preprosto bolje.

 

Naravnan na povezovanje

Izjemno rad se povezuje. V zadnjem času svetuje visoko tehnološkim podjetjem in startupom. V preteklosti je bil član različnih strokovnih in stanovskih združenj, vendar pa je zaradi njihove neučinkovitosti svojo energijo veliko raje posvetil svoji mreži, s katero dosega ogromno število podjetnikov. Na Linkedinu ima več kot 12.500 povezav, prav tako pa število sledilcev na vseh ostalih kanalih krepko presega številko 60.000. Mu že sledite?!

 

 

O njegovih projektih:

Jan Macarol

 E–mail: jan@reformabit.com


>> Se nam pridružite na dogodku 500 PODJETNIC 2019? <<