ZORAN ZAVOR – Kdo je Ferrari s fičovim motorjem?

25. april, 2017

Slovenska kolektivna zavest narekuje, da ne izstopaš kot posameznik, še posebej, da se ne izstopa kot ženska, ker je bolj varno biti v sivini, kot pa biti svoja barva in odtenek.

Kolektivna zavest moških pravi: »Ženske niso narejene, da izstopajo.« Mogoče tiči tukaj razlog, zakaj je ženski težje uspeti v poslovnem svetu, še posebej če je sama, brez podpore in sprejemanja.

Večinoma pa ni poudarka na notranjem občutku, da je notranjost potešena in izpolnjena.

Ta strah (manko notranjega zadovoljstva) se potem kompenzira s potrebno, da se na zunaj pokaže uspešnost. A žal to dolgoročno ne gre. Nikoli ne more biti takega uspeha, ker manjka notranjost.

Kadar ni izpolnjene notranjosti in je pomembnost zgolj na zunanjemu izgledu, izgleda to približno tako: najnovejši in najboljši avto, ki je brez motorja (je samo za gledanje in paša za oči, a brez koristi). Malo boljša možnost je sledeča, a še vedno ni dober položaj: nov avto z motorjem, a brez goriva.

Iz izkušenj vidim, da je pri večini ljudi, tako ženskam kot moškim, večinoma bolj pomemben zunanji aspekt: videz, to kar imam, dokazovaje v družbi, družini, … Pod zunanjost podjetnice je v tem besedilu mišljeno, vsi zunanji dejavniki, ki naj bi prikazovali uspeh: potrdila, certifikati, obleka po zadnji modi, drag nakit, avtomobil, pokazati se družbi kot uspešna … – vse to je tudi pomembno, a ne velja nič če notranjost ni taka, kot bi morala biti.

Notranjost je mišljena: notranji zagon, strast ali ljubezen do tistega kar delaš, spoštovanje, sebe in konkurence, etika, zaupanje v svoje sposobnosti, namen, občutki izpolnjenosti …

Za dolgoročni uspeh je potrebno vse, tako notranjost in zunanjost, ki je prilagojena notranjosti.

Primer: v Ferrariju mora biti motor od Ferrarija. Če se v karieri gleda samo na zunanjost in zanemarja notranjo, je to tako, kot bi bil Ferrari s Fičovim motorjem.

Če si takšnega avta ne morete predstavljati, da bi obstajal, potem se potrudite, da tudi vi nekaj naredite na tem, da bo vaša notranjost kompatibilna z zunanjostjo.

Vprašajte se: »Kaj lahko jaz naredim, da je moja poslovna notranjost kompatibilna z zunanjostjo.«

Kdo ima pa razvito notranjost, a ne more tega prenesti navzven, izgleda zadeva obratno: Ferrarijev motor v Fičotu.

V tem primeru se vprašajte: »Kaj lahko jaz naredim, da je moja zunanjost kompatibilna z notranjostjo.«

Moj namen je ozavestiti, da vsaka podjetnica pri sebi pogleda, kaj lahko naredi, da bo usklajena v svojem poslovnem uspehu ter da bo zunanjost kompatibilna z notranjostjo.

Bodi svoj Ferrari.

 

VAŠE PODJETJE JE PODALJŠEK VAS

Avtor: Zoran Zavor,

Samostojni podjetnik, TV voditelj, odgovorni urednik in snovalec oddaje Preprosto naravno®, specialist za osebno rast in razvoj Pesem duše®, predavatelj, uspešni strokovni vodja Ustvarjalne akademije – Pesem duše®.

V primeru, da se začutiš v članku in rabiš pomoč: www.brand-zz.com ter: www.pesem-duse.com

%d bloggers like this: