
19. februar, 2019
MATEJA GRABNER – Odločila sem se in se podala v podjetniške vode
Ste vedeli, da kar 91 % kupcev izdelek ali storitev prej preveri na internetu, preden se odločijo za nakup?
Sem Nina Pristov, po poklicu tržnik, po duši podjetnica, z razmahom interneta pa predvsem online marketer in pionirka na področju kreiranja animiranih prodajnih videov v Sloveniji.
Svoje prodajne veščine izpopolnjujem že od časov prejšnjega tisočletja, zato sem bila priča prehodu marketinga in prodaje iz analogne v digitano dobo – dobo online marketinga.
Od leta 2015 kreiram prodajne zgodbe v obliki animiranih video oglasov in pomagam podjetjem, da svoje produkte predstavijo na inovativen, drugačen in zanimiv način.
LJUDI MORATE OBVESTITI, DA OBSTAJATE
Internet je velika, hrupna džungla, prenasičena z vsebino in različnimi oglasi, kar podjetjem otežuje, da bi jih potencialni kupci lahko opazili.
Kako torej izstopiti iz množice in doseči, da si vas bodo ljudje zapomnili? Potrebno je prodajati zgodbo in ne izdelka oz. storitve. Zgodba ima moč vplivanja, v nas zbudi čustva in občutke. Kajti ljudje kupujemo s čustvi, nato pa skušamo svoj nakup racionalno upravičiti.
VIDEO MARKETING JE STRMO V PORASTU
Skozi vse leto 2017 je uporaba video marketinga močno naraščala, v letu 2018 pa se bo trend nadaljeval. Če si prizadevate, da vas kupci opazijo in si vas zapomnijo, ter se želite razlikovati od konkurence, razmislite o uporabi videa za promocijo svojih izdelkov ali storitev.
ZAKAJ PRODAJNI VIDEO?
Dokazano je, da se kupci kar za 64 % pogosteje odločijo za nakup, če si o ponudbi prej ogledajo video. Z videom zbudite zanimanje, si povečate kredibilnost in zaupanje, svoj produkt pa kupcem lahko predstavite jasno in učinkovito.
Ključ do uspeha je akcija!
Marketinško svetovanje, Nina Pristov s.p.
1000 Ljubljana
Tel: 051 341 055
info@ninamarketing.online
FB: NinaMarketingOnline