Uspešno mreženje na dogodkih

18. marec, 2019

Priprava na dogodek

Priprava na mreženje

  • Poskrbite, da so na vizitki vse relevantne podrobnosti, fotografija ni odveč
  • Preskrbite si seznam prisotnih à
  • Preglejte imena, ki vas zanimajo.
  • Pripravite si kratek uvod, s katerim boste začeli pogovor:
  • “Midva sva se pred kratkim že videla…”
  • “Dober dan, me veseli, da sem as spoznala tudi osebno,  …”
  • “Brala sem nekaj zanimivega o vas in o vašem podjetju…”

Prebijem led – govorimo o tebi – govorimo o meni – zaključimo

  • Uvodne besede – pripravimo si jih na pamet, če smo še novi
  • veliko sprašujem in poslušamo
  • Se predstavimo (pitch= 30 sekundna predstavitev)
  • Zaključimo z dogovorom ali nadaljujemo mreženje

Sprašujemo in poslušamo

Vprašanja za pomoč pri mreženju. Pomnite, na dogodke nihče ne hodi da bi v prvi vrsti kupoval ali prodajal, ampak za nova poznanstva. Tako kot ve, česa si najbolj želite na dogodku?

  • S čim se ukvarjate?
  • Katere tipe strank iščete?
  • Kaj je v tem trenutku vaš največji izziv?
  • Kako vam lahko pomagam?

 

Se predstavimo

Ko dobimo priložnost da se predstavimo, po tem ko smo poslušali sogovornika, je smiselno uporabiti spodnji okvir. Začnemo stavek z “Jaz…” in dodamo naslednje (seveda, poiščite sebi lasten način)

  • Ime, priimek, podjetje
  • Kaj delam
  • Moja konkurenčna prednost
  • Koga iščem

V pomoč naj vam bo video: https://www.youtube.com/watch?v=vVsXO9brK7M

Zaključek

  • lahko se dogovorimo za naslednje srečanje, sestanek, medsebojno izmenjavo
  • lahko pa trenutno nimamo ideje kako sodelovati, vendar smo spoznali nekoga novega. Nikoli ne vemo, kako se bomo ponovno povezali in komu s tem pomagali.

 

Domača naloga po dogodku

  • Se zahvalite organizatorju za priložnost (e-pismo naj ne bo prodajno!) in osebam, ki ste jih spoznali pošijte kakšno prijazno sporočilo in predlagajte srečanje. Vsaka, ki je že organizirala dogodek ve, da takšne zahvale najdejo prav posebno mesto 🙂
  • izpolnite obljube, če ste jih dali
  • najkasneje v roku 14 dni po dogodku, stopite v kontakt z osebami, za katere ste zaznali poslovno priložnost, in se dogovorite za sestanek
  • skrbno ravnajte s pridobljenimi kontakti.

 

Kako se učinkovito predstavimo v 30-ih sekundah?

Na dogodkih je za vaš mrežniški uspeh ključna odlična predstavitev sebe in svojega posla. Namen predstavitve je vzbuditi tolikšno pozornost in zanimanje pri sogovorniku, da dobite možnost za sestanek z njim po dogodku.

Preden pripravite svojo predstavitev, razmislite, kaj želite doseči na dogodku. Ali želite potencialni stranki predstaviti vaše podjetje? Želite pridobiti investitorja za vašo novo genialno idejo? Ali pa želite preprosto povedati, s čim se preživljate.

Od cilja, ki ga imate v mislih, je namreč odvisna vsebina vaše predstavitve.

OKVIR 30-SEKUNDNE PREDSTAVITVE

  • Razložite, kaj vaše podjetje počne (10 sekund)

Imejte v mislih problem, ki ga imajo vaše stranke, in razložite, kako ga vi rešite, torej kako pomagate drugim ljudem.

  • Povejte sogovorniku, v čem ste drugačni od vaše konkurence (15 sekund)

Potem ko ste razložili, kaj delate, morate sogovorniku pojasniti, v čem ste vi ali vaš posel ali vaša ideja edinstveni. Kaj lahko rečete o sebi, česar vaša konkurenca ne more?

  • Povabite sogovornika v pogovor z odprtim vprašanjem (5 sekund)

Po predstavitvi vaših konkurenčnih prednosti povabite vašega sogovornika v pogovor. Lahko ga na primer vprašate: »Kako imate pa vi to urejeno v vašem podjetju?«

Ves čas pogovora imejte v mislih, da mreženje ni direktna prodaja, ampak vzpostavitev stika in gradnja medsebojnega odnosa.

Ko boste predstavitev napisali, vzemite v roke merilec časa in vadite. Izbrišite iz predstavitve vse, kar ni nujno potrebno. Zapomnite si, da mora biti vaša predstavitev kratka, jedrnata in zanimiva, sicer se vaš sogovornik ne bo zanimal za nadaljnji pogovor z vami.

Seveda je pomembno tudi, kako predstavitev poveste. Vaša govorica telesa naj podpira to, kar govorite. Vaša predstavitev naj zveni naravno. Ko ste že povsem navajeni vaše predstavitve, ni nič narobe, če jo glede na pogovor rahlo spreminjate, da ne zveni preveč uniformno, kot da je vnaprej pripravljena (čeprav v resnici je :)!).

Vir: Različni viri, lastno znanje in zapiski (Tamara Turk), BNI, Podjetnost je ženskega spola, Business Class…

 


>> Se nam pridružite na dogodku 500 PODJETNIC 2019? <<