
17. april, 2020
500 podjetnic 2020 – Nov datum in nov pristop!
Vprašanja za pomoč pri mreženju. Pomnite, na dogodke nihče ne hodi da bi v prvi vrsti kupoval ali prodajal, ampak za nova poznanstva. Tako kot ve, česa si najbolj želite na dogodku?
Ko dobimo priložnost da se predstavimo, po tem ko smo poslušali sogovornika, je smiselno uporabiti spodnji okvir. Začnemo stavek z “Jaz…” in dodamo naslednje (seveda, poiščite sebi lasten način)
V pomoč naj vam bo video: https://www.youtube.com/watch?v=vVsXO9brK7M
Na dogodkih je za vaš mrežniški uspeh ključna odlična predstavitev sebe in svojega posla. Namen predstavitve je vzbuditi tolikšno pozornost in zanimanje pri sogovorniku, da dobite možnost za sestanek z njim po dogodku.
Preden pripravite svojo predstavitev, razmislite, kaj želite doseči na dogodku. Ali želite potencialni stranki predstaviti vaše podjetje? Želite pridobiti investitorja za vašo novo genialno idejo? Ali pa želite preprosto povedati, s čim se preživljate.
Od cilja, ki ga imate v mislih, je namreč odvisna vsebina vaše predstavitve.
OKVIR 30-SEKUNDNE PREDSTAVITVE
Imejte v mislih problem, ki ga imajo vaše stranke, in razložite, kako ga vi rešite, torej kako pomagate drugim ljudem.
Potem ko ste razložili, kaj delate, morate sogovorniku pojasniti, v čem ste vi ali vaš posel ali vaša ideja edinstveni. Kaj lahko rečete o sebi, česar vaša konkurenca ne more?
Po predstavitvi vaših konkurenčnih prednosti povabite vašega sogovornika v pogovor. Lahko ga na primer vprašate: »Kako imate pa vi to urejeno v vašem podjetju?«
Ves čas pogovora imejte v mislih, da mreženje ni direktna prodaja, ampak vzpostavitev stika in gradnja medsebojnega odnosa.
Ko boste predstavitev napisali, vzemite v roke merilec časa in vadite. Izbrišite iz predstavitve vse, kar ni nujno potrebno. Zapomnite si, da mora biti vaša predstavitev kratka, jedrnata in zanimiva, sicer se vaš sogovornik ne bo zanimal za nadaljnji pogovor z vami.
Seveda je pomembno tudi, kako predstavitev poveste. Vaša govorica telesa naj podpira to, kar govorite. Vaša predstavitev naj zveni naravno. Ko ste že povsem navajeni vaše predstavitve, ni nič narobe, če jo glede na pogovor rahlo spreminjate, da ne zveni preveč uniformno, kot da je vnaprej pripravljena (čeprav v resnici je !).
Vir: Različni viri, lastno znanje in zapiski (Tamara Turk), BNI, Podjetnost je ženskega spola, Business Class…